torsdag 1. januar 2015

Julekort

GODT NYTT ÅR !!!!!

Nå er jula over og vi er i gang med det nye året :)
Dette blir de siste julekortene fra meg i denne omgang. Men jeg lurer på om jeg skal sette meg som mål å lage et julekort hver måned slik at jeg ikke trenger å lage alt i slutten av året :) Vi får se hva det blir til :)
Vet ikke helt hvilken stil disse julekortene går under.....men her er de i hvertfall :D

Jeg har brukt:

- kraftkartong
- restepapir
- Martha Stewart puncher
- Memory Box die
- QK (Lifestyle) die
- motiv funnet på Pinterest
- metallpynt
- tråd
- perler

Takk for at du titter :D







Deltar på Scrappelands adventskalender med disse :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige kort, og jeg synes nå stilen er veldig vintage når jeg titter på de. Og lage et kort i måneden er nok ikke en dum ide, så slipper man og bli så lei når man må lage så mange i desember ;-)

    SvarSlett
  2. Bedårande julkort, vackra och med fin stämning!

    SvarSlett